Wat doe ik als ik een artikel wil retouneren
dat is natuurlijk geen probleem, zorg ervoor dat het product nog in het verpakkingsfolie zit en stuur de originele verpakking mee. Ga naar de retouren pagina en hier kan je de retour aanvraag aanmaken. Je logt in met je ordernummer en e-mailadres of met je eigen inlog account. Je ontvangt van ons een retour label.
Het glas van de lijst is kapot
Dat is natuurlijk heel vervelend. Maak een foto van de lijst met het kapotte glas en mail deze naar info@camera4u.nl met vermelding van naam en ordernummer. Dit lossen we dan zo snel mogelijk op.
Kan ik achteraf betalen
Ook dat is mogelijk wij maken gebruik van de betaaldienst Klarna achteraf betalen. Je zult bij acceptatie een factuur van Klarna ontvangen welke je dan ook aan deze betaalprovider moet betalen.
Via welke vervoerder wordt er geleverd
Wij werken samen met GLS. Nadat er besteld is en de pakketten geladen zijn ontvang je een track en trace waarmee je het pakket kan volgen.
Ik was niet thuis en kon het pakket niet in ontvangst nemen
De chauffeur van GLS heeft een "niet thuis bericht" achter gelaten met de code op het bericht of het pakketnummer kan je aangeven dat je het pakket wilt ophalen bij een GLS pakketshop bij jou in de buurt. Ga hiervoor naar www.gls-info.nl. Let op het pakket wordt 5 dagen vastgehouden in een pakketshop.
Hoe snel wordt bij een retour mijn aankoopbedrag terug gestort
Wij doen er alles aan omdat zo snel mogelijk te regelen maar altijd binnen 5 werkdagen.
Boven welk bedrag zijn er geen verzendkosten
Vanaf € 75,00 versturen wij franco in Nederland. Voor alle andere landen hebben wij een franco grens van € 100,00.